יום שבת, 14 במרץ 2020

נאום ראש הממשלה


אזרחי ישראל!

אנו עומדים בפני מצב חירום שלא היה כמותו מעולם. עומדים לשפוט אותי על קבלת שוחד ואין לי שום חסינות. גם אין לי 61 מנדטים להרכיב ממשלה. זה אסון בקנה מידה עולמי. אם ישלחו אותי לכלא מדינת ישראל תתמוטט וכולכם תמותו מנגיף הקורונה. החיסון שהוריתי לפתח עוד לא מוכן ואני החיסון היחיד שלכם, אם לא תבטלו את המשפט שלי ותמנו אותי לראש הממשלה הנצחי שלכם כולכם תמותו מקורונה, מיליונים ימותו, במיוחד השמאלנים והערבים, אלה שמסרבים לקבל את החיסון היחיד שיש לכם נגד הקורונה שהוא נתניהו בראשות הממשלה. אם תשלחו אותי לכלא תחרצו במו ידיכם את גורלכם – אתם תחלו בנגיף הקורונה ותמותו. כן כן. אם נדמה לכם שתתחמקו אתם טועים. אני מזהיר אתכם, אתם חייבים להבין איזו שעת חירום זו שמעולם לא היתה כמוה בתולדות מדינתנו ובהיסטוריה העולמית. או נתניהו בראשות הממשלה או שימותו מיליונים. החמוצים שרוצים להדיח ראש ממשלה מכהן הם הראשונים שימותו, כל הפולנים הזקנים האלה שמצביעים אמת. הם לא מבינים כמה שהנגיף הזה קטלני, במיוחד לשמאלנים: הגן השמאלני רגיש במיוחד לנגיף הקורונה. זה מות מהיר ובטוח, למי שרק חושב להדיח ראש ממשלה מכהן בממשלת מעבר נצחית. אתם תבחרו אם למות מקורונה או לחיות עם נתניהו. אתם תבחרו אם ביבי או טיבי. אתם לא מצפים שרופא ערבי יתמודד עם נגיף סיני מתוחכם שמכבד רק מנהיגים מליגה אחרת כמוני. אני המנהיג הישראלי היחיד שנגיפים מכבדים, אני וידידי הטובים טראמפ ופוטין. השמאלן החלשלוש טרודו כבר נדבק. הנגיף הזה דורש מנהיג ימני חזק. הנגיף הזה מבין רק כוח. רק יד ימין חזקה וזרוע יהודית נטויה, הוא לא מבין ערבית ולא מדבר עם ערבים, במיוחד רופאים ערבים מעצבנים אותו, ואז הוא משתולל. זה נגיף שדורש רוב יהודי ותגובה ציונית הולמת. כבר עכשיו אישרתי תכניות בנייה חדשות. לא של בתי חולים, של התנחלויות כמובן. בתי חולים בונים בסין. אנחנו נבנה ביהודה ושומרון ונספח את בקעת הירדן כצעד ראשון לפני סיפוח כולל. הנגיף הזה, כשהוא יראה מי עומד מולו, אני ושר הביטחון שלי בנט, שמיניתי לשר ביטחון כדי שלא יקים ממשלה עם גנץ, הוא יסתלק מכאן בעצמו. ואם לא אני אפנה באזהרה חמורה לשי סיאו פינג ידידי, שרק אני נמצא בליגה שלו , ובתור חברים באותה ליגה אני אדרוש ממנו לקבל חזרה את כל הנגיפים ששלח לפה. אנחנו לא ניתן למסתננים להתיישב פה קבע. אנחנו נגרש את כולם עד האחרון למקום שממנו באו, או לרואנדה, או לאוגנדה, ובלי שום רחמים. אנחנו נפעיל יד חזקה ולא ניתן לשום ארגוני זכויות אדם להתערב. אנחנו נפתור את הבעיה וכשנסיים לא יישאר פה שום נגיף. נתניהו חזק נגד הקורונה. נתניהו ימין חזק. אתם שמאלנים חלשים. תכף ומיד תמותו מקורונה. מיליונים ימותו.